Wat ik voor je kan doen

Ik hou ervan om websites te verbeteren. Om ze leesbaarder en beter vindbaar te maken en ze beter te laten presteren. Hoe kan ik daar aan bijdragen? 

Mijn focus ligt op content. Ik geloof dat content grotendeels het succes van je website bepaalt. Hoe je je doelgroep aanspreekt, hoe je je bezoekers door je site heen leidt etc. Dat zit ‘m ook in een passend ontwerp en een goede sitestructuur maar vooral in content.

Content maakt je ook vindbaar. Google bijvoorbeeld, houdt van content. Hoe meer je vertelt over je bedrijf, product of dienst hoe beter Google je begrijpt en hoe beter ze je kunnen onderscheiden van ál die andere websites. Natuurlijk kleven daar nog wat richtlijnen en checklisten aan, maar die zijn na te leven en af te vinken.

Wat kan ik voor je doen?

  1. De teksten voor je site schrijven (Webteksten schrijven)
  2. Je website vindbaar maken (SEO copywriting)
  3. Je site up to date houden (Website management)
  4. Je website reviewen

Mijn (kennis)achtergrond in het kort

Ik ben ervan overtuigd dat goede content onmisbaar is voor een website. Ik heb van 2002 tot 2014 bij een webbureau gewerkt. Ik ben begonnen als webredacteur en heb me toen volledig gefocust op het schrijven van webteksten. Toen Google als zoekmachine enorm belangrijk werd, ben ik me gaan bekwamen in SEO; het schrijven van teksten die makkelijk worden opgepakt door zoekmachines. Conversie optimalisatie en usability grepen ook mijn interesse en zodoende werd mijn blik op websites steeds breder.

Als je graag eens met mij van gedachten wisselt of een samenwerking aan wilt gaan, neem dan alsjeblieft contact met me op. Mijn contactgegevens vind je hier.